Organiseeritud vabatahtliku tegevuse kommunikatsioonistrateegia üldisteks eesmärkideks oli tõsta teadlikkust vabatahtlikust tegevusest, selle väärtusest ja vabatahtlikuna tegutsemise võimalustest ja kasulikkusest ühiskonna arengus. Teiseks eesmärgiks oli kommunikatsiooni kaudu saavutada ühenduste tegevusvõimekuse ning vabatahtlike kaasamise suutlikkuse kasv. Antud projekti käigus viidi läbi veebiküsitlus ja fookusrühmad sihtgrupi esindajatega ning koostati situatsioonianalüüs. Uuringutulemuste ja taustamaterjalide põhjal koostati teavitustegevuste ühtne alus ja põhimõtted. Kommunikatsiooni põhisõnumid töötati välja peamistele sihtrühmadele: vabaühendused, ettevõtted, avalik sektor, vabatahtlikud ja mittevabatahtlikud.
Strateegia valmis 2012. aasta aprillikuu lõpus. Töö tellija Siseministeerium.